Nextview
Sole Mate Nextview
In het hart van het Nextview Design Thinking Center in Frankfurt prijkt nu een opvallende en betekenisvolle toevoeging: een levensgrote giraffe van Ocean Sole. Deze imposante creatie dient als een krachtig symbool voor de kernwaarden van Nextview Consulting: Stay Colorful, Looking Beyond en Transformation.
Een passend symbool
Stefan Bakx, Head of Marketing & Branding bij Nextview, benadrukt de perfecte harmonie tussen de Ocean Sole giraffe en de bedrijfsfilosofie. Hij deelt: "De Ocean Sole giraffe sluit naadloos aan bij onze filosofie. Het herinnert ons eraan slim, zorgzaam, nieuwsgierig en dapper te blijven."
Een verhaal van duurzaamheid
De giraffe vertelt niet alleen een uniek verhaal, maar illustreert ook het engagement van Nextview om goed te doen. Deze indrukwekkende creatie, gemaakt van 735 teenslippers en het opruimen van 300 kilogram plastic afval van Keniaanse stranden, draagt direct bij aan een schonere wereld. Het symbool wordt zo tastbaar gemaakt, als een levendige uiting van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Een dankbare noot
Wij bedanken Huub Waterval, Founder & President van Nextview voor de aanschaf van de giraffe van Ocean Sole en dat deze een bijdrage mag leveren aan het uitdragen van hun kernwaarden. Deze investering draagt niet alleen bij aan de esthetiek van het Design Thinking Center, maar versterkt ook de boodschap en waarden die Nextview nastreeft. Met trots wordt de giraffe verwelkomd als een waardevolle metgezel in het uitdragen van hun visie op een betere wereld.
Geen producten gevonden...
Overige categorieën in Sole Mates
Nextview
Sole Mate Nextview
In het hart van het Nextview Design Thinking Center in Frankfurt prijkt nu een opvallende en betekenisvolle toevoeging: een levensgrote giraffe van Ocean Sole. Deze imposante creatie dient als een krachtig symbool voor de kernwaarden van Nextview Consulting: Stay Colorful, Looking Beyond en Transformation.
Een passend symbool
Stefan Bakx, Head of Marketing & Branding bij Nextview, benadrukt de perfecte harmonie tussen de Ocean Sole giraffe en de bedrijfsfilosofie. Hij deelt: "De Ocean Sole giraffe sluit naadloos aan bij onze filosofie. Het herinnert ons eraan slim, zorgzaam, nieuwsgierig en dapper te blijven."
Een verhaal van duurzaamheid
De giraffe vertelt niet alleen een uniek verhaal, maar illustreert ook het engagement van Nextview om goed te doen. Deze indrukwekkende creatie, gemaakt van 735 teenslippers en het opruimen van 300 kilogram plastic afval van Keniaanse stranden, draagt direct bij aan een schonere wereld. Het symbool wordt zo tastbaar gemaakt, als een levendige uiting van duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Een dankbare noot
Wij bedanken Huub Waterval, Founder & President van Nextview voor de aanschaf van de giraffe van Ocean Sole en dat deze een bijdrage mag leveren aan het uitdragen van hun kernwaarden. Deze investering draagt niet alleen bij aan de esthetiek van het Design Thinking Center, maar versterkt ook de boodschap en waarden die Nextview nastreeft. Met trots wordt de giraffe verwelkomd als een waardevolle metgezel in het uitdragen van hun visie op een betere wereld.